Subject: Vs: Liiklusmärgi paigaldusloa taotlus POOLSAARE ÄRIMAJA OÜ - IRU ÄRIMAJA
From: <[email-masked]>
To: "'Jaan Saia'" <[email-masked]>
Cc: "'Transpordiameti klienditugi'" <[email-masked]>, "'Tarmo'" <[email-masked]>
Date: Wed, 5 Jun 2024 09:08:50 +0300

Tere!

Saadan uuesti liiklusmärgi paigaldusloa taotluse – loodan, et nüüd sobib.
See on koostatud Signaal AS poolt.

Parimate soovidega

Maarja Küla

Müügi- ja turundusjuht

Poolsaare Ärimaja OÜ

+372 5140044

[email-masked]

 <http://www.viimsiarimaja.eu/> www.viimsiarimaja.eu

Saatja: Jaan Saia <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 8. mai 2024 09:49
Adressaat: [email-masked]
Teema: Vs: Liiklusmärgi paigaldusloa taotlus POOLSAARE ÄRIMAJA OÜ - IRU
ÄRIMAJA

Tere

Liiklusmärgi paigaldamiseks maanteele on vajalik taotleda teeomanikult
paigaldusluba.

Liiklusmärgi paigaldamise loa saamiseks tuleb esitada Transpordiametile
aadressil  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
täidetud taotlus, koos taotlusega tuleb esitada liiklusmärgi(kide)
paigaldamise joonis.

Liikluskorralduse joonis kujutab endast aluskaarti/plaani, kuhu on kantud
teelõigul olevad ja taotluse alusel paigaldatavad liiklusmärgid.

Liiklusmärkide paigaldusjoonise peab koostama teede või liikluskorralduse
projekteerimise pädevusega insener (ettevõte)

Suunaviit paigaldatakse ainult vahetult märgil näidatud juriidilise isiku
juurde suunduva teega lõikumise

kohale ehk viimasele pöördekohale. Suunaviita ei kasutata teekonna
näitamiseks, samuti juhul kui ettevõtte juurde sõidusuuna näitamiseks on
võimalik kasutada teeninduskohamärki.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 7. mai 2024 16:31
Adressaat: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Koopia: 'Transpordiameti klienditugi' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; 'Tarmo' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusmärgi paigaldusloa taotlus POOLSAARE ÄRIMAJA OÜ - IRU
ÄRIMAJA

Tere!

Lisatud on digiallkirjastatud liiklusmärgi/suunaviida paigaldusloa taotlus
Iru Ärimajale (Poolsaare Ärimaja OÜ). Samas on ka failid, kus on näidatud
soovitud märgi asukoht asendiplaanil ja pildil ka kujundus.

Parimate soovidega

Maarja Küla

Müügi- ja turundusjuht

Poolsaare Ärimaja OÜ

+372 5140044

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viimsiarimaja.eu <http://www.viimsiarimaja.eu/>