Subject: Turundusmaterjalid koduleheküljel
From: "Candela Sepp" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 5 Jun 2026 09:49:33 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime luua ettevõtte koduleheküljele turunduslikul eesmärgil ettevõtte
põhitegevust tutvustava video, kus võib näha olla ka ettevõtte töötajaid.
Kõik töötajad teavad, et video tegemine on plaanis ning andsin neile
teada, et kes kindlasti video peale jääda ei soovi, peab sellest eelnevalt
teada andma ja selle sooviga me ka arvestame.

Minu küsimus on see, kas tuleb kirjalikult võtta töötajate nõusolek
selleks puhuks, kui nad videosse peaksid jääma? Pean silmas neid
töötajaid, kes tööandjat ei teavita, et nad videosse jääda ei soovi.
Lisan veel niipalju, et video juurde ei tule ühtegi viidet ega märget
isikule, kellega võib videos tegu olla.

Järgmine küsimus on pildistamise kohta. Ettevõtted panevad koduleheküljele
üles nt müügimeeskonna kontaktid ja lisavad sinna juurde ka pildi. Kas
selle tegevuse jaoks tuleb töötajalt kirjalik nõusolek võtta või piisab
sellest, kui ta laseb ettevõtte poolt tellitud fotograafil pildi teha ja
suuliselt kinnitab, et selle võib koduleheküljel avaldada?
Pildi juurde läheks kirja töötaja nimi, ametikoht, ettevõttepoolne e-maili
aadress ja telefoni number.

Jään ootama Teie tagasisidet!

Tervitades / Best regards

Candela Sepp

Protsessijuht / Process manager

Irontec OÜ

Ilmatsalu 3, 50412 Tartu, Estonia

 <https://www.instagram.com/irontec_cnc/?hl=en> Instagram |
<https://www.facebook.com/IrontecOU/?ref=br_rs> Facebook |
<https://www.irontec.ee/> Veeb |
<https://irontec.ee/pood/toode/telefonihoidja-lauale/> E-pood