Subject: 7-1/29-30 Teade Väike-Maarja alevikku kaubandushoone rajamiseks koostatava detailplaneeringu vastuvõtmisest ja avalikust väljapanekust
From: <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 11:44:13 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Väike-Maarja vallavalitsus annab teada Väike-Maarja aleviku keskuses 
asuvale, ligikaudu 7300 m2 suurusele, maa-alale koostatud detailplaneeringu 
vastuvõtmisest 20.05.2026 korraldusega nr 169 ja avalikust väljapanekust.

Detailplaneeringu koostamise eesmärgiks on ehitusõiguse määramine ca 2000 m² 
ehitisaluse pinnaga kaubandushoone rajamiseks ja vana kaubandushoone 
lammutamiseks. Planeeringulahendus sisaldab ka planeeringuala 
liikluskorralduse, parkimise, tehnovõrkude paiknemise ja haljastuse 
kavandamise ettepanekuid arvestades Väike-Maarja aleviku keskuse avaliku 
ruumi tervikliku ja kvaliteetse ruumilahenduse kujundamise põhimõtteid. 
Detailplaneering ei sisalda üldplaneeringu põhilahenduse muutmise 
ettepanekut.

Detailplaneeringu avalik väljapanek toimub ajavahemikul 8. juuni - 21. juuni 
2026 elektrooniliselt valla veebilehel (link 
<https://v-maarja.ee/detailplaneeringud#vaike-maarja-alevikk> ) ja paberil 
Väike-Maarja raamatukogus (lahtioleku aegadel, Lõuna tn 10, Väike-Maarja 
alevik). Avaliku väljapaneku ajal on võimalik detailplaneeringu kohta 
avaldada kirjalikult arvamust vallavalitsuse aadressil: Pikk tn 7, 
Väike-Maarja või [email-masked].

Lugupidamisega
Diana Seepter
Väike-Maarja vallavalitsus
maakorraldusspetsialist
329 5755
  <http://email.mg.v-maarja.ee/o/eJxEjjFuwzAMRU9jbREoiRKlgUPQdsjaG9AinaSo0MJ2c_4i8JDtD_89vPP4vf2s8mnfsptedhuXd8aAuZFThlphdsaBqGFqmLO7cbTQJFlotMwNlcoyZ0zWdVElCNndOUIskGOEihiStxmoW07YI1Bc6oQwrv5xGiLrl3gzN2zb5Gqnu_KU3qIvClKkV4JiqSn1DE9KjlpfKE3pw6282tb_bEI4xlO18_n1cg-O_wEAAP__8b9B-w>