Subject: Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi 2024 aasta eelarve detailse jaotuse kinnitamine
From: <[email-masked]>
To: "RTK Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 21 Feb 2024 15:39:44 +0200

Tähelepanu!
Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile 
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere!

Vastavalt justiitsministri 21.02.2024 käskkirja nr 18 puntile 2 on Teile 
saadetud Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi käskkiri -

Pealkiri: Eesti Kohtuekspertiisi Instituudi 2024 aasta eelarve detailse 
jaotuse kinnitamine
Registreerimise kuupäev: 21.02.2024
Registreerimise number: 40.

Palume sellele teatele mitte vastata. Küsimuste korral võtke meiega ühendust 
allolevatel kontaktidel:

  <http://www2.rik.ee/delta/ekei_logo.png>

Tervise 20, 13419 Tallinn
Tel (372) 663 6600
e-mail: [email-masked] (menetlejatele); [email-masked]
 <http://www.ekei.ee/> www.ekei.ee