Subject: Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks
From: "Viru-Nigula vallavalitsus | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 10:59:09 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Loa andmine avalike ürituste korraldamiseks

Viru-Nigula vallavalitsus väljastas avaliku ürituse (edaspidi üritus)
korraldamise ja pidamise loa:

1. Viru-Nigula valla kultuurikeskusele (registrikood 75020581) ürituse
„Viru-Nigula valla jaanituli 2026“ korraldamiseks Lääne-Viumaal
Viru-Nigula vallas Mahu külas Sadama kinnistul 23.06.2026 kell 20.00 kuni
24.06.2026 kell 02.00. Ürituse raames toimuvad Aseri suvemängud ja väike
kontsert. Toidukaupu pakub Tatjana Smirnova. Ürituse raames toimuvad
jaanimängud lastele ja täiskasvanutele, süüdatakse jaanilõke, esinevad
rahvatantsijad, tantsuks mängib ansambel Fantaasia ja DJ Rainis Adamas.
Alkoholi pakub MustMull OÜ (registrikood 17092609), toitlustab Heli
Vassar. Üritusel osaleb kuni 500 inimest. Liikluse ümberkorraldamist ei
toimu, parkimiseks kasutatakse Mahu külas asuvat Riki kinnistut. Ürituse
eest vastutab Viru-Nigula valla kultuurikeskuse direktor Kristi Onkel (tel
+372 5424 0616).

2. Kunda Külaseltsile (registrikood 75020581) ürituse „Kunda küla
jaanituli 2026“ korraldamiseks aadressil Kiviste, Kunda küla, Viru-Nigula
vald, Lääne-Virumaa 22.06.2026 kell 20.00 kuni 23.06.2026 kell 02.00.
Ürituse raames toimuvad jaanimängud lastele ja täiskasvanutele, süüdatakse
jaanilõke, esinevad rahvatantsijad, tantsuks mängib ansambel Vanad Sõbrad.
Toitlustab ja alkoholi pakub Kunda Viking OÜ (registrikood 14396125).
Üritusel osaleb kuni 300 inimest. Parkimiseks kasutatakse Kunda külas
asuvaid Nurga, Kooli ja Kiviste kinnistuid. Ürituse eest vastutab Kunda
Külaseltsi juhatuse liige Urve Salmistu (tel +372 5656 6943).

Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 325 5960, +372 5334 1270

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.viru-nigula.ee/> www.viru-nigula.ee

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.