Subject: FW: Mustvee bussiooteala rek
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Apr 2026 14:06:14 +0300

Tere,

Palun registreerida esitatud pöördumine tehnovõrkude üksusele – Peeter
Uibole.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, April 1, 2026 1:54 PM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: RE: Mustvee bussiooteala rek

Tere

Nii nagu oleme varem kirjutanud siis sooviks teiega kooskõlastada objekti
„Mustvee bussipeatuse rek“ sademeveelahenduse muudatus projekti.

Muudatuses on tehtud ainult Tartu tn (T-36 Jõgeva-Mustvee) sademevee
eelvoolu ühendamise asukoha muudatus.

Vastavasisulised joonised ja seletuskiri manuses.

_______________

Margus Zavatski

+372 53 454999

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 24, 2026 2:02 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: RE: Mustvee bussiooteala rek

Tere,

Selline muudatus eeldab projekti muutmist ja meiega uuesti
kooskõlastamist.

Niisama me sellist muudatust kooskõlastada ei saa.

Lisaks projekti muutmisele tuleb siin teemaks IKÕ muutmine ja ka IKÕ
lepingu uuesti sõlmimine.

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, March 23, 2026 10:22 AM
To: Herkki Rõõm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Mustvee bussiooteala rek

Tere

Oleme võitnud „Mustvee linna bussiooteala rekonstrueerimine“ riigihanke.
Seoses sellega on meil tekkinud mõningad küsimused.

Me tahaksime ära muuta sademeveetrassi trasseringu. Olen asendiplaanile
joonistanud, kuidas plaanime sademevett ehitada (punase paksu joonega).
Kas trassi asukoha muutmisel peame projekti ka teiega uuesti
kooskõlastama? Sademeveetrassi eelvool on Tartu tn all, mis on riigitee.

Manuses on teie poolne kooskõlastus ja projekti asendiplaan.

_______________

Margus Zavatski

+372 53 454999

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]