Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 13:25:35 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2611002/05249 aadressile Viljandi 
maakond, Põhja-Sakala vald, Sürgavere küla, Lelle-Türi-Viljandi 59,13-66,73 
km, Viljandi maakond, Viljandi vald, Aindu küla, Lelle-Türi-Viljandi raudtee 
// Kookla küla, Lelle-Türi-Viljandi raudtee // Pärsti küla, Jaama // Sepa, 
Viljandi maakond, Vaksali tn 44 // Viljandi linn // Viljandi vald, Jämejala 
küla, Lelle-Türi-Viljandi raudtee, Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, 
Suure-Jaani vald, Tällevere küla // Sürgavere küla, Lelle-Türi-Viljandi 
59,13-66,73 km (Sürgavere (km. 63,836) raudteeülesõidukoha automaatne 
foorisignalisatsioon, Pärsti ülesõidu automaatne foorisignalisatsioon, Paala 
(km 77,060) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon, Suure-Jaani (km. 
60+406) raudteeülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/05249 Viljandi maakonnas Sürgavere, Suure-Jaani, Pärsti ja Paala 
raudteeülesõidukohtade automaatsete foorisignalisatsioonide 
ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p-le 1 edastab TTJA 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27906793>  (menetlus nr: 
554351), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.