Subject: C-767/26
From: <[email-masked]>
To: "Kristo-Taavi Ruus - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 27 Aug 2026 15:44:36 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/462
Kohtuasja number: C-767/26
Vastuse kuup�ev: 10.09.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: erandi tegemise tingimused; igan�dalane puhkeaeg; igap�evane 
puhkeaeg; kollektiivlepingud; maksimaalne igan�dalane t��aeg; t��aja 
korraldus
�iguslikud vormid: direktiiv 2003/88/E�

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8978

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium