Subject: Uus ja efektiivsem viis juriidiliste küsimute lahendamiseks Eestis!
From: Kristen Võtting <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 13:34:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kirjutan Teiile Juvo Legalist, mis arendab hetkel Eestis uut ja 
efektiivsemat juriidilise vastavuskontrolli platvormi. Meie platvormi mootor 
töötab väga lihtsalt, sisetades mistahes küsimuse, dokumendi või lepingu 
suudab ta automaatselt tuvastada kõik problemaatilised või potentsiaalsed 
ohud koos viidetega seadustele, kohtulahenditele ja direktiividele. Meie 
süsteemi muudab usaldusväärseks asjaolu, et kõik vastused tulevad riiklikest 
ja ametlikest allikatest ja ainult sealt.
Kuna meie süsteem on pidevalt arenev, siis oleksime huvitatud Teiega või 
kellegagi Teie osakonnast kokku saama, et muuta meie mootor 
laiahaardelisemaks ja kasutatavaks võimalikult paljudele inimestele. Kas 
selline kohtumine oleks võimalik korraldada?

Lugupidamisega
Taavi Vahter
Juvo Legal
525 74 52

-- 

  <https://ci3.googleusercontent.com/mail-sig/AIorK4zJKnISZZWVyH2lFnt8AKD7mVmMR9sjKiC3XZBZZ-FYmrKP6ZHqAQku8ao8zOfi-1LAWRY3EB6TxW0l>