Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Jun 2026 11:37:36 +0300

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/04220 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Tähtvere küla, Palsa tee 1, Tartu 
maakond, Tartu linn, Tähtvere küla, Palsa tee 1, Tartu maakond, Tartu linn, 
Tähtvere küla, Palsa tee 1 (PVC hall, Tuletõrje mahuti, Tuletõrje hüdrant) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palsa tee 1, Tähtvere küla laohoone 
ehitusprojekti muudatused uue ehitusloa taotlusega + ehitusteatis tuletõrje 
hürdandi rajamiseks + ehitusteatis tuletõrje mahuti rajamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27913360>  (menetlus nr: 
544946), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (ANNA KLEMENT) poole.