Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 09:23:31 +0300

Väike-Maarja Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/13409 aadressile Lääne-Viru maakond, Väike-Maarja vald, Aburi 
küla, Annukse // Hindreki // Jakobipõllu // Kaasiku // Koidu // Kõrtsivälja 
// Kännuküla tee // Möldri // Nigula // Reinurahva // Riispere // Toomatõnu 
// Umboja // Vahitõnu // Värava // Ebavere küla, 22 Rakvere - Väike-Maarja - 
Vägeva tee // Keskpõllu // Kirsimäe // Kreegi // Nurme tn 18 // 20 // 22 // 
Nurme tänava lõik 5 // Pae // Palkmaja // Poku // Priidu // Rahulariba // 
Serva // Thomarahva // Uustalu // Vanakaevu // Võiba // Väike-Maarja - 
Mõisamaa tee // Koonu küla, Jürirahva // Kahuri // Metsa // Saviaugu // 
Vaarika // Ärina küla, 17190 Uudeküla - Väike-Maarja tee // Huntaru // Härma 
// Ilmaripõllu // Kivimäe // Koidu // Kreegimäe // Kuuse // Kändliku // 
Kännupõllu // Käokäpa // Laanepüü // Lillemetsa // Lilleoru // Mere // Mäe 
// Nurme // Papli // Rahula // Reinu // Tiiu // Varbola // Õppekeskuse // 
Ärina-Mõisamaa tee (Väike-Maarja - Pandivere 110 kV õhuliin) ja soovib teid 
kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustik § 83 lõike 1 punkt 2 ja § 
31 lõike 4 punkt 2 alusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27552558>  (menetlus 
nr: 505963) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 03.10.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Väike-Maarja Vallavalitsus) või menetleja (VIRGO VEEDLER) poole.