Subject: C-694/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 09:51:40 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/432
Kohtuasja number: C-694/26
Vastuse kuup�ev: 26.08.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: hankemenetlusest k�rvaldamine; hankemenetlusest k�rvaldamise 
alused; pakkumuse usaldusv��rsuse ja sobivuse kontrollimine halduskohtu 
poolt; �henduse konkurentsieeskirjade rikkumine
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL; EL p�hi�iguste harta artikkel 47; 
EL p�hi�iguste harta artikkel 48

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8948

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium