Subject: FW: Peetri alevik Tartu mnt 169 elektriautode laadimistaristu kasutusteatisest
From: "Annika Matson" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 11:46:24 +0300

Tere

Palun registreerida mulle menetlemiseks.

Delta viit: nr 7.1-2/26/9430-4

Annika Matson
peaspetsialist
planeerimise osakond

tehnovõrkude üksus

+372 5462 0384
 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

From: Marek Kruusenvald <[email-masked]>
Sent: Friday, June 19, 2026 11:27 AM
To: Annika Matson <[email-masked]>
Subject: Peetri alevik Tartu mnt 169 elektriautode laadimistaristu
kasutusteatisest

Tere,

Tegime kolmapäeval selle kaabli ümber paigaldamise töö ära ja selgus
huvitav ja asjaolusid lihtsustav asjaolu, et gaasitoru, mis pidi
gaasivõrgu esindaja ette näitamise järgi olema 1m sügavusel, oli
tegelikult 1,3m sügavusel ja lisaks veel kofreeritud kaitsehülsis, nii et
me saime kogu ulatuses oma kaabli ikka 1m sügavusele panna. Seega uue
notariaalse lepingu sõlmimine pole ilmselt vajalik? Teostusjoonise peaks
täna kätte saama, fotol on gaasitoruga ristumise koht.

---------------------------------------------------------

Lugupidamisega

Marek Kruusenvald

Projektijuht

E-SERVICE AS

Tel. (+372) 5 123 016

 <http://www.eservice.ee/>