Subject: N22870: NOTAM A2638/24 väljastatud (ID:22870)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Oct 2024 16:55:02 +0300

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 22870 alusel, mis saabus meile 17-10-2024 
12:59, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A2638/24
Maapinnakõrgus vähem kui 100FT AMSL. (A2638/24 NOTAMN 
Q)EETT/QRTCA/IV/BO/AW/000/034/5811N02229E006 A)EEKE B)2410300730 
C)2411011600 D)DAILY 0730-1600 E)TEMPORARY RESTRICTED AREA EER2413B 
ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 581410N 0222154E - 581413N 
0222437E - 581105N 0222522E - 581126N 0223358E - 580636N 0223444E - 580617N 
0222643E - 580948N 0222541E - 580940N 0222248E - 581410N 0222154E. 
PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 501 0296. 
F)SFC G)3300FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.