Subject: FW: (TEED-224342) Paalimäe tee mahasõit Tartu-Võru maanteele- koostöölepingu sõlmimine
From: "Aivar Korela" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Aug 2025 09:52:24 +0300

Tere

Tunnen huvi, kas ja kuidas toimub Akron OÜ-ga koostöölepingu sõlmimine
Paalimäe mahasõidu väljatöötamiseks?

Praegu pole veel saanud selle kohta infot va. allolev teade.

Lugupidamisega,

Aivar Korela

Akron OÜ

Tel 5017842

From: Transpordiameti Jira <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 8, 2025 4:18 PM
To: Aivar Korela <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject:   (TEED-224342) Paalimäe tee mahasõit Tartu-Võru maanteele-
koostöölepingu sõlmimine

Tere,

Teie taotlus "Paalimäe tee mahasõit Tartu-Võru maanteele- koostöölepingu
sõlmimine" on töösse võetud ja sellega tegeleb Marje-Ly Rebas.

Lisaküsimuste korral leiate tema kontaktid siit:
<https://transpordiamet.ee/kontaktid> https://transpordiamet.ee/kontaktid

Lugupidamisega,
Transpordiamet