Subject: Liiklusväline teabevahend eemaldatud
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 12:12:40 +0200

Tere

Informeerin, et Kose vallas Kirivalla külas Lauge kinnistule
(36301:001:0508) riigitee nr 11204 Kolu Habaja tee 8.45 kaitsevööndisse
loata paigaldatud liiklusväline teabevahend (kinnistu müügiplakat) on
eemaldatud. Manuses lisatud foto seisuga 09.12.2024.a.

Müügiplakat sai paigaldatud minu ettevõtte Property Invest OÜ omandisse
kuuluvale Lauge kinnistule, kuid paraku ei kontrollinud plakati paiknemise
kaugust tee servast, mistõttu ei olnud teadlik, et plakat jäi riigitee
kaitsevööndisse.  Vabandan  tahtmatu eksimuse eest ning olen edaspidi
müügiplakatite paigaldamisel tähelepanelikum kaitsevööndi ulatuse
jälgimisel ning vajalike lubade taotlemisel.

Ühtlasi teavitan, et meil ei ole teistes kohtades riigitee kaitsevööndisse
paigaldatud liiklusväliseid teabevahendeid.

Lugupidamisega,

Kadri Mätlik
Kinnisvarakonsultant / Real Estate Broker / Kiinteistönvälittäjä
MUSICAL KINNISVARA
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
+372 5108 370

 <http://www.musical.ee/> www.musical.ee
Rotermanni 6, SPACES, Ajamaja, Tallinn

Musical Kinnisvara OÜ, reg.nr 14824644

Käesolev e-kiri võib sisaldada konfidentsiaalset teavet. Kui Te ei ole
kirja õige adressaat, andke sellest kirja saatjale teada, kustutage kiri
ning ärge levitage ega kopeerige seda.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.