Subject: [Webdesktop:] Tingimuste küsimine avalikult kasutatava tee kaitsevööndis kavandatavale tegevusele
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Nov 2023 13:35:01 +0200

Reg nr: 6.1-8/2249
Reg kp: 22.11.2023
Lühisisu: Tingimuste küsimine avalikult kasutatava tee kaitsevööndis 
kavandatavale tegevusele. Kavandatav tegevus jääb osaliselt 22179 
Käärdi-Kalme tee (katastritunnus 69403:003:0055) kaitsevööndisse. Palume 
Atko kinnistule kavandatavale Pulgaoja rekonstrueerimise projektile 
Transpordiameti poolseid tingimusi. Võimalusel palume väljastada tingimused 
hiljemalt 08.12.2023
Dokumendi liik: Maaparandus
Allkirjastaja, vastutaja: Margus Türk

-- 
Urve Ital
Peaspetsialist
[email-masked]

TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult e-kirja 
adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks ettenähtud 
teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage sellest kohe saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.
ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any dissemination or 
use of this information by a person other than the intended recipient is 
unauthorized and may be unlawful.