Subject: Projekteerimise nõuete soov: Tartumaa, Luunja vald
From: Tea Tõnts <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 19:32:14 +0300

Tere!

PROJEKTI KOOSTAMISE NÕUETE KÜSIMINE KABINA KÜLAS VÄIKE-KABINA MAAÜKSUSE JA
LÄHIALA DETAILPLANEERINGU ALA TEEDE JA TEHNOVÕRKUDE PÕHIPROJEKTILE,
MAHASÕIDUD RIIGITEELT NR 22252 (Lohkva-Kabina-Vanamõisa tee T4)

VILprojekt OÜ koostab Tartumaal, Luunja vallas, Kabina külas Väike-Kabina
kinnistule (43202:002:0038) teede ja tehnovõrkude (veetorustik,
kanalisatsioonitorustik, tänavavalgustus) põhiprojekti. Mahasõidud on
projekteeritud riigiteelt nr 22252 Lohkva-Kabina-Vanamõisa teelt.

Lisad:

Lisa 1 Kehtestatud detailplaneeringu Põhijoonis.

Lisa 2 Kehtestatud detailplaneeringu Tehnovõrkude joonis

Palume mahasõitude osale projekti koostamise nõudeid.

Kaaskiri manuses.

Tervitustega,

Tea Tõnts

Juhatuse liige

VILprojekt OÜ

Mob. 51 088 28

 <http://www.vilprojekt.ee/> www.vilprojekt.ee