Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 14:02:59 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2311271/00919 aadressile Võru maakond, Võru vald, Orava küla, 
18243 Niitsiku-Võmmorski tee // Korelaniidu // Liivanurga // Liivapõllu // 
Niilo // Orava raudteejaam // Puhmu // Pärna // Rõsmetsa // Rõssa küla // 
Tartu-Petseri 73,3-75,3 km // Vivva küla, Tartu-Petseri 75,3-78,6 km (Orava 
(km 73,113) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lg 7 p 1 edastab 
TTJA ehitusloa eelnõu kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27587624>  (menetlus nr: 
350031), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.