Subject: FW: Palve väljastada andmeid
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 12:23:42 +0300

Tere

Edastame tulenevalt kuuluvusele Justiits- ja Digiministeeriumile

vastamiseks Rahandusministeeriumile saabunud pöördumise.

Teadmiseks: Advokaadibüroo WALLESS OÜ Silver Reinsaar 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Rahandusministeerium

From: Silver Reinsaar | WALLESS <[email-masked]>
Sent: Saturday, May 9, 2026 10:59 AM
To: Info - RAM <[email-masked]>
Subject: Palve väljastada andmeid

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun minule väljastada järgmine teave.

1.	Milline oli 2025. aastal Eesti kohtute (maakohtud, ringkonnakohtud ja 
Riigikohus) kulud? Palun summast välja arvatud registriosakonna 
ülalpidamisega seonduv kulu. Palun arvestada sisse kohtute IT-toega, 
koolitustega, lähetustega, transpordiga, raamatupidamisega, kohtute 
haldamisega seotud ning kõik muud kulud, mida ei kanta kohtute eelarvest, 
kuid mis on vajalikud kohtusüsteemi toimimiseks.
2.	Milline oli 2025. aastal keskmine tööpäevade arv kohtunikul (st päevade 
arv, jättes välja hulgas ei ole koolituspäevad, puhkepäevad, puhkusepäevad, 
haiguspäevad jm sellised päevad)?
3.	Milline on olnud aastatel 2015-2025 keskmine kohtuniku, kohtujuristi 
(Riigikohtu nõuniku) ja konsultandi aastane tasu?

Parimate soovidega

Silver Reinsaar

Silver Reinsaar

Assotsieerunud partner

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

5341 7513

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on 
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel. 
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes 
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun 
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist. 
Aitäh!