Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 29 Sep 2025 15:34:30 +0300

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/37296 aadressile 
Harju maakond, Harku vald, Laabi küla 4 // Johannese // Joosepi // Paemurru 
tee L1 // Paemurru tee 4 // 5 // 5b // Paevälja tee L1 // Tammi tee // Saue 
vald, 8 Tallinn-Paldiski tee // 8 Tallinn-Paldiski tee L15 // 8 
Tallinn-Paldiski tee L38 // Aiandi tee 3 // Alajaama tee 8 // Harku alajaam 
// Harku karjäär 3 // Harku karjäär 5 // Harku tee 1 // Harku-Hüüru kergtee 
L1 // Hüüru küla // Kliko // Mäe // Paldiski mnt 305 // Tuisu // Tuisu-Piiri 
// Tõnupere // Voolu // Vatsla küla, 11191 Harku-Rannamõisa tee // Harku 
kergtee L5 // Põlma // Vatsla tee L2 // Tallinn, Mustamäe linnaosa, Kadaka 
tee 42e (110kV õhuliini L011 osaline rekonstrueerimine) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: maanteega ristuva elektriliini ümberehitus

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27561609>  (menetlus nr: 
490607), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.10.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.