Subject: Kultuuritöötajate miinimum ja keskmine palk Tartus
From: "Sten Svetljakov" <[email-masked]>
To: "KUM min" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 09:44:10 +0200

Tere

Kirjutan tulenevalt infovajadusest seoses kohaliku omavalitsuse tasandil
peetavate ametiühingu läbirääkimistega. Septembris avaldatud info põhjal
on riigi palgal kultuuritöötajaid 3600, kellest kõrgharidusega
kultuuritöötajad 2400 ning nendest 800 teenib kultuuritöötaja
miinimumpalka. Keskmine kõrgharidusega kultuuritöötaja palk on sealjuures
1850 eurot. Kas oleks võimalik sarnast statistikat kuvada ka Tartu linna
mõistes? Kui palju riigi palgal olevaid kultuuritöötajaid siin töötab, kui
paljud nendest on kõrgharidusega kultuuritöötajad ja milline osakaal
teenib kultuuritöötaja miinimumpalk ning milline on sealjuures keskmine
palk?

Heade soovidega
Sten Svetljakov
Tartu linnavalitsus | kultuuriosakonna juhataja | + 372 55 49 393 |
<https://tartu.ee/> tartu.ee

Tartu City Goverment | head of culture department | + 372 55 49 393 |
<https://tartu.ee/> tartu.ee