Subject: Fluoritud kasvuhoonegaaside infopäev
From: "Kaidi Kiil" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Thu, 2 Oct 2025 12:33:16 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Kutsume Teid osalema F-gaaside infopäeval. Esialgne päevakava on leitav 
manusest.

AEG: 16.10.25

KOHT: Kliimaministeeriumi saal TAMM või veebis (teams)

Registreerimiseks palun kasutada linki: 
<https://forms.office.com/Pages/DesignPageV2.aspx?prevorigin=rbf&origin=NeoPortalPage&rpring=Business&rpsession=d6802d20-4249-40cb-a040-49e815339ae5&subpage=design&id=VFAtmDwbZUqTUTyELqTKEuO4kGWEwH9EmPU5Ei2vRxFUOEwxVTBXRklTUldLTTZTN1dUR05HUE9CMi4u> 
Fluoritud kasvuhoonegaaside infopäev 16.10.25 Kliimaministeeriumis

Palun andke osalemise soovist märku hiljemalt 10.10.25.

Kohale tulijatel palun isikut tõendav dokument kaasa võtta!

Parimatega

Kaidi Kiil

Nõunik

Välisõhu osakond

Kliimaministeerium