Subject: Nähtavus Viimsi vallas Rohuneeme tee ja Kesk tee ristmikul
From: "Morten Talviste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Siim Jürima <[email-masked]>, "Tiit Valt" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Apr 2025 13:49:10 +0300

Tere

Kirjutan seoses nähtavusega Viimsi vallas Rohuneeme tee ja Kesk tee
ristmikul.

Rohuneeme tee teemaal kasvavad puud, mille oksad piiravad oluliselt
nähtavust Kesk teelt Rohuneeme teele väljasõites.

Kesk tee poolt ristmikule lähenedes on nähtavus poolsaare tipu poole väga
halb ning võib potentsiaalselt olla äärmiselt ohtlik.

Hea oleks kui saaks seal oksi kas kärpida või üldsegi eemaldada, et tagada
ohutu liiklemine  ja liikluskeskkond antud ristmikul.

Manusena lisatud ka fotod olukorrast.

Lugupidamisega

Morten Talviste
teehoolde vanemspetsialist
ehitus- ja kommunaalosakond
Viimsi vallavalitsus
+372 602 8755

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.