Subject: Kraavi 4 bassein
From: "Helga-Liisa Oselin" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Sep 2025 11:33:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Olen hoone uus haldur.

Teavitan, et lasteaia bassein on taas avatud ning veeproovide võtmine
toimub 19.09.

Kas oleks palun võimalik teada, kes on objekti järelvalveinspektor?

Lugupidamisega

Helga-Liisa Oselin

haldusteenuste koordinaator

haldusteenuste sektor

kinnisvarahalduse osakond

Vabaduse väljak 10, 10146 Tallinn

56469940/ 6404550

[email-masked]

 <https://www.facebook.com/Tallinna.Linnavaraamet> Tallinna Linnavaraameti
Facebook

 <https://www.tallinn.ee/et/tallinna-linnavaraamet>
tallinn.ee/et/tallinna-linnavaraamet