Subject: FW: Veneetsia komisjoni liikmelisusest
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 27 May 2025 09:20:07 +0300

From: Oliver Kask <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 23, 2025 4:00 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Veneetsia komisjoni liikmelisusest

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen huvitatud Veneetsia komisjoni töös Eesti esindajana jätkamisest.
Asendusliikme roll võimaldab mul komisjoni ülesannetesse panustada väga
hästi.

Sel aastal olen komisjoni töö raames:

1.	osalenud aprillis Vilniuses valimiste korraldajate konverentsil
ettekandega valimisseaduste stabiilsusest;
2.	raportöörina koostanud arvamust Ungari valimisseadusandluse
reformi kohta. See valmib juunis;
3.	osalenud märtsis Moldovas valimiste läbiviimisest järelduste
tegemiseks korraldatud konverentsil ettekandega valimiskaebuste
lahendamisest;
4.	osalenud raportöörina Peruu põhiseaduse muutmise eelnõu kohta
arvamuse koostamises (vt
https://www.coe.int/en/web/venice-commission/-/cdl-ad-2025-007-e);
5.	osalenud raportöörina raporti koostamises põhiseaduskohtute poolt
valimistulemuste kehtetuks tunnistamise kohta (vt
<https://www.coe.int/en/web/venice-commission/-/urgent-report-on-the-cance
llation-of-election-results-by-constitutional-courts>
https://www.coe.int/en/web/venice-commission/-/urgent-report-on-the-cancel
lation-of-election-results-by-constitutional-courts).

Järgmisel nädalal lähen Veneetsia komisjoni esindajana koolitama
seminarile Moldova konstitutsioonikohtunikke ja valimiste korraldajaid
valimiste läbiviimise ja rahastamise kontrolli teemadel, juuni lõpus
osalen sarnasel üritusel Kosovos sealsete valimiste korraldajate
koolitamisel.

Parimat

Oliver Kask

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 19, 2025 8:41 AM
To: Lauri Mälksoo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
Oliver Kask <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Veneetsia komisjoni liikmelisusest

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Veneetsia komisjoni liikmelisusest

Registreerimise kuupäev: 17.05.2025

Registreerimise number: 1-12/4340.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee