Subject: FW: Nyxair - ES-NSP raadioloa taotlus
From: "Ulvi Valdaru" <[email-masked]>
To: "TTJA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Oct 2025 11:44:28 +0300

Tere

Palun registreerid

Lugupidamisega

Ulvi Valdaru

Sagedushalduse talituse peaspetsialist

667 2124|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn

From: Eleri Pärna <[email-masked]>
Sent: Monday, October 20, 2025 4:32 PM
To: Ulvi Valdaru <[email-masked]>
Subject: Re: Nyxair - ES-NSP raadioloa taotlus

Tere Ulvi,

ES-NSP jaoks on mul volitus olemas, manuses. Teiste lennukite jaoks pean 
veel saama aga tulevikus peaks jah mina nende asjadega tegelema.

Parimat,
Best regards,

Eleri Pärna

* Part-CAMO    Continuing Airworthiness Manager

NYXAIR OÜ

Mob: +372 53 544 259

www.nyx.ee <http://www.nyx.ee/>

NB! Always press "Reply all" or reply to  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] when sending Your quotation / feedback to Us.

On Mon, Oct 20, 2025 at 8:20 AM Ulvi Valdaru <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Eleri

Siiani toimetas volikirja alusel Viljar Vakrõõm, kas Teie ka saaks volikirja 
edasiste toimingute teostamiseks?

Lugupidamisega

Ulvi Valdaru

Sagedushalduse talituse peaspetsialist

667 2124|  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |

 <http://www.ttja.ee/> www.ttja.ee Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet

Endla 10a, 10122 Tallinn

From: Eleri Pärna <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, October 17, 2025 6:00 PM
To: Ulvi Valdaru <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Everly Tornberg <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Re: Nyxair - ES-NSP raadioloa taotlus

Tere Ulvi

Ma olen nüüd Viljar'i asemel Nyxair CAMO osakonna juhataja.

Manuses maksekorraldus.

Millal saab dokumendi üleskorje teostada?

Parimat,
Best regards,

Eleri Pärna

* Part-CAMO    Continuing Airworthiness Manager

NYXAIR OÜ

Mob: +372 53 544 259

www.nyx.ee <http://www.nyx.ee/>

NB! Always press "Reply all" or reply to  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] when sending Your quotation / feedback to Us.

On Thu, Sep 25, 2025 at 2:31 PM Viljar Vakrõõm <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Ulvi

Edastan Nyxair Oü poolt õhusõiduki ES-NSP (Saab 340, MSN 340B-167) raadioloa 
taotluse.

Hetkel on õhusõiduk Transpordiametis registreerimisel ja ma palusin TRAM 
saata selleks eraldi kinnituse.

Palun lisada õhusõiduk MSN 340B-167 info ja Nyxair volitus JVIS keskkonda.

Palun edastada riigilõivu summa.

Best regards,

Viljar Vakrõõm

*	Part-CAMO    Continuing Airworthiness Manager

NYXAIR OÜ

Mob: +372 53 544 259

www.nyx.ee <http://www.nyx.ee/>

NB! Always press "Reply all" or reply to  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] when sending Your quotation / feedback to Us.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.