Subject: Oluline info seoses üleminekuga uuele planeeringute registrile
From: "Angelika Lebedev" <[email-masked]>
To: "Angelika Lebedev" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 10:45:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner

Tuletame meelde, et Tallinn läheb 2026. aasta 1. juunist üle uuele
planeeringute registrile. Üleminekuks valmistumise tõttu palume alates
26.05.2026 kell 17.00 praegusesse planeeringute registrisse uusi materjale
enam mitte lisada.

Register jääb kasutajatele avatuks ning olemasolevaid andmeid ja dokumente
saab jätkuvalt vaadata, kuid pärast nimetatud aega lisatud dokumendid ja
muud materjalid uude registrisse üle ei tule.

Palun edastage see info oma asutuses ka neile kolleegidele, kellele see
võib oluline olla.

Kui tekib küsimusi, palume pöörduda kasutajatoe poole:
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Heade soovidega

Heade soovidega

Angelika Lebedev

kommunikatsiooni ja kaasamise projektijuht

arendusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

5450 1753