Subject: EKEI vastus FW: Meediapäring
From: "EKEI Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 19 Mar 2024 20:10:16 +0200

Teie 19.03.2024

Meie 19.03.2024 nr 2-4/595

Tere

Statistikat koostab Tervise Arengu Instituut ja statistikaks kogutud
andmed avaldatakse Tervise Arengu Instituudi tervisestatistika
andmebaasis. Eesti Kohtuekspertiisi Instituudis lahatud surnute surma
põhjused on saadetud Surma põhjuse registrisse

Täpsemalt saab infot siit
https://www.tai.ee/et/statistika-ja-registrid/surma-pohjuste-register.

Lugupidamisega

Marika Väli

teaduse asedirektor

Eesti Kohtuekspertiisi Instituut

_______________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ekei.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
teadmiseks ja kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele.

E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada.

Juhul, kui olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage
sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Artur Izumrudov <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 19, 2024 10:35 AM
To: EKEI Info <[email-masked]>
Subject: Meediapäring

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Minu nimi on Artur, olen vene Delfi ajakirjanik.

Kas on võimalik teada, mitu narkosurma oli Eestis 2023. ja 2022. aastal?

Ette tänades

RusDelfi reporter-toimetaja

Artur Izumrudov

Delfi Meedia AS | Narva mnt 13, Tallinn 10151