Subject: Võsu 515 kooskõlastus
From: <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Sat, 7 Jun 2025 15:05:12 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palume kooskõlastust 12. - 13. juulil toimuvatele Võsu 515 kuurordipäevadele 
Võsul.
12. juulil kell 11:00-16:00 toimub Võsu bussijaama platsil ja Ranna tänaval. 
Liiklust ei piirata, kõik teed on avatud. Ranna tänaval toimub kauplemine 
aedades. Bussijaamas on OTT- kauplejad (kuni 10).
Alkoholimüüki ei toimu. Eeldatav kauplejate arv 50.

12. juulil kell 20:00 - 23:00 toimub Võsu rannaklubi kõrval pika laua piknik 
koos kontserdiga. Kasutame helitehnikat, mis on mõeldud väikese kontserdi 
jaoks. Liikluskorraldust üritus ei mõjuta. Eeldatav osalejate arv ca 200. 
Kontserdi osa algab peale 21 ja lõpeb kell 23.

13. juulil toimub Võsu ranna-alal päikeseloojangu kontsert. Kasutame 
helitehnikat, mis on mõeldud väikese kontserdi jaoks. Liikluskorraldust 
üritus ei mõjuta. Eeldatav osalejate arv 300.

Lugupidamisega
Gadi Lübek
MTÜ Võsu Külaselts