Subject: RE: Serverid, võrguseadmed ja kettamassiivide hanke viitenumber 289654 seisust
From: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
To: "Kairi Tammik - RIT" <[email-masked]>
Cc: "info - RIT" <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 15:34:28 +0300

Tere

Teavitan, et Riigikohus jättis Mosaic OÜ kassatsioonkaebuse
halduskohtumenetluse seadustiku (HKMS) § 219 lg 6 alusel menetlusse
võtmata.

Seega saame edasi minna riigihankega „Serverite, võrguseadmete ja
kettamassiivide raamhange“ viitenumber 289654, milles te ühishankijana
osalete.

Alustasime uuesti kõrvaldamise alustamise kontrolliga, seejärel teeme
otsuse, teavitame pakkujaid ning algab lepingu sõlmimise ooteaeg.

Juhul, kui ei esitata vaidlustust saab raamleping eeldatavalt sõlmitud
2025. aasta oktoobri lõpus või novembri alguses (lepingu peavad
allkirjastama 18 pakkujat).

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.

From: Kairi Tammik - RIT
Sent: Wednesday, April 30, 2025 8:59 PM
To: Kairi Tammik - RIT <[email-masked]>
Cc: info - RIT <[email-masked]>
Subject: Serverid, võrguseadmed ja kettamassiivide hanke viitenumber
289654 seisust

Tere!

Osalete RITi korraldatavas ühishankes „Serverite, võrguseadmete ja
kettamassiivide raamhange“, viitenumber 289654, vt
https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/8337044/documents?group=
B

Teavitan, et pakkumuse tagasilükkamise otsus on vaidlustatud VAKOs.
Vaidlustus viiakse läbi kirjalikus menetluses ja vaidlustuskomisjon on
teavitanud, et otsuse avalikult teatavaks tegemise aeg on 15.05.2025.

Heade soovidega

Kairi Tammik
hankejuht
hanketiim
Riigi IT Keskus
+372 516 4305
 <https://www.linkedin.com/company/riigi-it-keskus> LinkedIn |
<https://www.rit.ee/> www.rit.ee

See e-kiri on mõeldud vaid adressaadile ametialaseks kasutamiseks. Kui te
pole e-kirja adressaat, siis ei tohi te kirjas olevat teavet ilma loata
mingil viisil kasutada. Kui olete saanud kirja eksituse tõttu, palun
teavitage sellest kohe e-kirja saatjat ja kustutage e-kiri koos kõikide
lisadega.