Subject: Jaama tee 6a, Tabivere elektriliitumine
From: Mölder Roland <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 12:59:25 +0300

Tere!

Koostan Tabivere alevikus Jaama tee 6a kinnistule elektriliitumise
projekti. Projekt jääb osaliselt avalikult kasutatava tee kaitsevööndisse.

Lisasin manusesse kooskõlastamise avalduse.

Lugupidamisega

Roland Mölder

Projekteerija

Designer

Enersense AS

Mobiil: +372 5260354

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Lootuse 6, Õssu küla, Kambja vald, Tartu maakond, Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.