Subject: määrused sotsiaalteenuse elukeskkonnale
From: "Tatjana Andrejeva" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Oct 2025 12:46:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Meil tekkis probleem tegevusloa(87301) saamisel.
Gea Metus (vaneminspektor keskkonnatervis) soovitas meile, pöörduda teie 
poole, et lahendada tekinud probleem.

Aastal 2025 augusti kuu alguses oli esitatud taoltuse soov terviseametile. 
Terviseamet saatis meile 08.08.2025 puuduvate dokumentide loetelu, need me 
korjasime kokku kahe nädala jooksul. Kasutusluba on saadud juba 15.08.2024
Septembris saime teada terviseametilt, et nad ei saa tulla meie hoonet 
kontrollima, kuna 01.09.2025 peavad tulema uued kehtestatud määrused, mille 
järgi nad saavad tegeleda meiega.
Me ootame juba kaks kuud. Miks meie hoonet ei saa ülavaadata määruste järgi, 
mis olid kehtivad kuni 01.09.2025, kui kõik dokumendid ja kasutusluba olid 
juba korras?
Soovime teada saada, mis ajavahemikus jõustuvad uued määrused?

Loodame Teilt saada lõpliku informatsiooni, kuna terviseamet saadab meid 
teie poole pöörduma, kui pöördume sotsiaalametisse siis saadetakse meid 
terviametisse ning meie probleem on juba mitu kuud kahe ameti vahel ja 
konkreetseid vastuseid me ei saa. Hoone on valmis tegevuseks.

Lugupidamisega,
Klooga Kodu juhatus