Subject: Palume Teie tagasisidet Riigiside SA (RIKS) teenuste kohta
From: "Riigiside SA" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 11:15:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner!

Aitäh, et usaldate Riigiside SA (RIKS) kui teenusepakkujat!

Teie kasutajakogemus on meile väga oluline.
Teie tagasiside aitab meil õppida ja areneda.

Oleme siiralt tänulikud RIKS rahulolu küsitlusele 
<https://app.recommy.com/SI/SI2.aspx?id=+afRvThsqBGOmhpn0UBsuA==&si=1> 
vastamiseks panustatud hetke eest, sest see võimaldab pakkuda Teile paremat 
teenust.
Küsitluse aitab meil läbi viia Recommy.com.

Ette tänades,

Pille Põrk
Kliendihalduse osakonna juhataja
Riigiside SA
+ 372 5301 0405 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.riks.ee <http://www.riks.ee/>  | Ädala 29, 10614 Tallinn
  _____

Käesoleva küsimustiku on saatnud Teile Riigiside SA. Kui Te ei soovi enam 
küsimustikke saada, siis palun vajutage lingile 
<https://app.recommy.com/SI/Unsubscribe.aspx?d=9vmuoMzd4hk=&l=et-EE&e=Zhkx042YD4h4T1EyXx6WCQ==&si=1> 
Eemalda e-mail nimekirjast.