Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus avaliku teabe seaduse ja teiste seaduste muutmise eelnõu kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 09:05:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust avaliku teabe seaduse 
ja teiste seaduste muutmise eelnõu kohta. Edastame manuses oma arvamuse 
eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>