Subject: Re: Kiri
From: Triinu Väiku <[email-masked]>
To: "KUM min"
Date: Wed, 13 Aug 2025 16:12:46 +0300

Terre

See on ju kõik ilus jutt, mida ma juba ju teadsin, küsimus oli selles, et 
avaldus lükatid taha, et oleks seal viimaste seas, avaldus saadeti juuli 
alguses, esmalt saadeti juba juuni arguses, siis öeldi, et saatke kuu aja 
pärast uuesti. Seda sai tehtud, teistele esitajatele tuli kohe vastus, meie 
pidime vastuse pärast ise võtma ühendust. Küsimus oli ju selles, sesos 
eelmise kaebusega tekkis olukord, kus meelega lükati taotlus edasi, inimene 
kes on juba üle kahe aasta haigekassata ja pole saanud  toetusi, siis anti 
isikutele, kelle sissetulek ei ole ainult loometegevus jne, kes juba on kaks 
aastat saanud toetust, ehk peaks  ikka eelistama neid kes pole mitu aastat 
saanud midagi ja kui jääb üle, siis saavad ka need kees eelnevatel aastatel.
Palume uurida toetuse komisjoni otsuste jada, kuidas vaadati taotlusi läbi, 
selleks peab ju olema protokoll jne…miks ei saanud kohe vastust jne, miks 
eelistati neid, kes juba kaks aastat järjest on saanud toetust ja teenivad 
lisaks muusikale ka mujalt?

Lugupidamisega
Triinu Väiku

On 13. Aug 2025, at 16:01:11, [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud Kultuuriministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Selgitustaotlus Esitajate Liidu kohta

Registreerimise kuupäev: 13.08.2025

Registreerimise number: 4-2/823-2.

Täiendavate küsimuste korral palume pöörduda e-postil  <mailto:| [email-masked]> 
[email-masked] või helistada telefonil 628 2222.

Kultuuriministeerium
Suur-Karja 23, 15076 Tallinn
Üldtelefon: 628 2222
Üldfaks: 628 2200
E-post: [email-masked] <mailto:| [email-masked]>
www.kul.ee <https://www.kul.ee/>

<4-2823-2 13.08.2025 Väljaminev kiri.asice>