Subject: FW: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi muudatused)
From: "Info - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 18:31:50 +0300

)

From: Triin Začek <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 11, 2026 9:14 AM
To: Brit Tammiste - SOM <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: Kristi Kääri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi
muudatused)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Aitäh võimaluse eest esitada arvamus eelnõu kohta.

Anname teada, et vajame vastamiseks veidi rohkem aega ning palume
pikendada tähtaega 18. maini.

Heade soovidega

Triin Začek

dekanaadi sekretär

meditsiiniteaduste valdkond

Tartu Ülikool

737 5326

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, April 17, 2026 9:28 AM
To: Eesti Töötukassa < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Eesti Puuetega Inimeste Koda < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Rehabilitatsiooniasutuste Liit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Patsientide Esindusühing <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Liina.Lanno <
<mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Esmatasandi Tervisekeskuste Liit
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Perearstide Selts <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Psühhiaatrite Selts < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Taastusarstide Selts < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Arstide Liit < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Haiglate Liit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Tervise Arengu
Instituut < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Õdede Liit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Füsioterapeutide Liit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Eripedagoogide Liit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Logopeedide Ühing
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Tervishoiulogopeedide Selts <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Endokrinoloogide Seltsi <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Lastearstide Selts <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Oftalmoloogide Selts <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Pimedate Liit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Vaegkuuljate Liit
< <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]; Tallinna Ülikool < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; MTÜ
Lastekaitse Liit < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Psühholoogide Liit <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Kliiniliste Psühholoogide
Kutseliit < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Sotsiaaltöö Assotsiatsioon < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti
Tegevusterapeutide Liit < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Eesti Kogemusnõustajate Koda <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Eesti Loovteraapiate Ühing <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi
muudatused)

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta
kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.

Tagasisidet ootame 11. maiks

Pealkiri: RTHS jt seaduste muutmise eelnõu (rehabilitatsioonisüsteemi
muudatused)

Registreerimise kuupäev: 17.04.2026

Registreerimise number: 1.2-2/35-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.sm.ee> www.sm.ee