Subject: section 1.4 of SDS
From: "Alina Sikorska" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Oct 2025 13:29:35 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Good afternoon,

One of our clients has requested a Safety Data Sheet (SDS) in the Estonian 
language. I would like to ask whether it is free of charge to include the 
following contact information in the section 1.4 of SDS, or if registration 
or payment is required:

- The national poison information telephone number is 16662 within Estonia 
and (+372) 7943 794 for calls from abroad.

-  The national emergency telephone number is 112

Thank you in advance for your assistance.

With kind regards,

Alina Sikorska

tel. +48 452 697 694

  <https://lh7-rt.googleusercontent.com/docsz/AD_4nXeCQO9gD2j6XpIon0ntGtSJoxQejlG7bmYdfpNynq76pdwiklILTiO1VW6HwpJyGfeWLM-CfJD4v9JBqLN4qZgdYXsHsLmamFlZP4TwZm93NQ1Hw3fOj9kL9pdLHXgaIIt1AFje?key=ebYlHF-fRjFdYRohxF261yCr>

Axalia Consulting Sp. z o.o.

ul. Zimowa 9 62-023 Borówiec, Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w 
Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS 0001115869 
NIP 7773429476 REGON 529136810 Kapitał zakładowy 5 000 PLN

Niniejsza korespondencja przeznaczona jest wyłącznie dla osób lub podmiotu, 
do którego jest zaadresowana i może zawierać treść o charakterze poufnym lub 
zastrzeżonym. Wgląd w treść e‑maila otrzymanego omyłkowo, dalsze jego 
przekazywanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju wykorzystanie, bądź 
podjęcie jakichkolwiek działań w oparciu o zawarte w nim informacje przez 
osobę lub podmiot nie będący jego adresatem, jest niedozwolone. Odbiorca 
korespondencji, który otrzymał ją omyłkowo, proszony jest o zawiadomienie 
nadawcy i usunięcie tego materiału z komputera.