Subject: Teabenõue
From: "Liina Niitmets" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Apr 2024 11:54:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun teatage, kas on olemas ja kust võiks leida liiklusekspertiisi
tegemise korda?

Parimate soovidega,

Liina Niitmets | Jurist

Jurist ainult abistab advokaati.

Advokaadibüroo Narlex | narlex.com

Tel: +372 56 848 161 | Skype: liina.niitmets

Õigusteenused aastast 1993.

Käesolev e-kiri on saadetud advokaadi kutsetegevuses ning selle sisu on
konfidentsiaalne. E-kirjas sisalduvat informatsiooni võib kasutada vaid
isik, kellele see on adresseeritud. Kui te pole sihipärane saaja, palun
teavitage saatjat ja kustutage e-kiri koos manustega kohe ja lõplikult oma
süsteemist.