Subject: EAHÜ tagasiside Riigiplaan 2028-2034
From: "EAHU" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "min - KUM" <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "HM - HTM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Sat, 6 Jun 2026 11:25:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,
edastame EAHÜ poolse tagasiside ja ettepanekud ministeeriumite 
ettepanekutele Riiklik partnerlus 2028-2034

Lugupidamisega
Tõnu Kiviloo
EAHÜ koordinaator
5111099
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

On Fri, May 29, 2026 at 5:31 PM Tõnu Kiviloo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

---------- Forwarded message ---------
From: Juta Asuja - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, May 29, 2026 at 2:36 PM
Subject: EL 2028+ piirkondlike seminaride slaidid
To: Juta Asuja - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Demis Voss - RAM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere!

 Aitäh, et osalesid ja panustasid sel nädalal toimunud EL2028+ perioodi 
planeerimise seminaridel Pärnus ja/või Jõhvis.

Seminari slaidid on leitavad Rahandusministeeriumi kodulehel 
<https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/valistoetused/riiklik-partnerluskava-2028-2034#kaasamistegevused> 
Riiklik partnerluskava 2028-2034 | Rahandusministeerium (piirkonnaseminaride 
slaidide leidmiseks keri lehe alla osasse)

Samal lehel on veel võimalik anda ka ministeeriumi esitatud ettepanekutele 
tagasisidet 
<https://fin.ee/riigi-rahandus-ja-maksud/valistoetused/riiklik-partnerluskava-2028-2034#rahastamistaotlused> 
Riiklik partnerluskava 2028-2034 | Rahandusministeerium kuni 5.juunini.

Heade soovidega

	Juta Asuja
nõunik | Välisvahendite talitus
58867342|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Rahandusministeerium | Su