Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks sotsiaalteenuse osutajale tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 2 Jun 2025 10:31:15 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev E, 02/06/2025 - 10:24

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

TEENUS
päeva- ja nädalahoiuteenus

Taotleja nimi (asutuse nimetus või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi, 
registrikood/isikukood)
MTÜ Randvere Tööõppekeskus, 80225813

Taotleja juriidiline aadress, telefon, e-post
Mõisa,Suur-Randvere küla, Saaremaa vald, tel.5024647, [email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kati Aru, tel.5024647, [email-masked]

Teenuse osutamise koha aadress
Mõisa, Suur-Randvere küla, Saaremaa vald

Planeeritud kohtade arv
2

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-06-02

Taotluse esitaja nimi
Kati Aru

Joogivee analüüs

318 MTÜ Randvere Tööõppekeskus (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1145/318%20MT%C3%9C%20Randvere%20T%C3%B6%C3%B6%C3%B5ppekeskus%20%281%29.pdf> 
(443.74 KB)

Valgustustiheduse mõõtmistulemused

Randvere (1).pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_sotsiaalasutused/1145/Randvere%20%281%29.pdf> 
(807.97 KB)