Subject: FW: TR1141 ELV elektrivõrgu ümberehitus (RBE), Härjaoja ja Urge. Kooskõlkastamine
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Oct 2025 13:53:51 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/7205-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 1, 2025 5:01 PM
To: 'Rapla1' <[email-masked]>; Laur Kõiv <[email-masked]>;
Erkki Mikenberg <[email-masked]>;
[email-masked]
Cc: 'Mihkel Meiel' <[email-masked]>; 'Kubbi Janar'
<[email-masked]>; 'Kurmet Holm' <[email-masked]>
Subject: TR1141 ELV elektrivõrgu ümberehitus (RBE), Härjaoja ja Urge.
Kooskõlkastamine

Tere

Saadan üle vaatamiseks projekti asendiplaani joonise.

Vajalik on paika saada projekteeritavate elektripaigaldiste paiknemine.

Eramaa omanikega (31701:001:2586 – Uus-Härjaoja; 31701:001:2259 – Sõeru;
31701:001:2308 – Sääse tn 2) on IKÕ lepingud sõlmitud – seal muudatusi
teha ei saa.

Ristumised sõiduteega (2 tk) ja raudteega (1 tk) on näidatud joonisel
TR1141-4 (3 lehte).

Kui trassi paiknemine ja ristumiste lahendused on kõigile sobivad, siis
saadan näiteks Transpordiametile nõutavas vormis kooskõlastuse taotluse
või puuduvad dokumendid (seletuskiri jms) ja samal ajal saab Elektrilevi
alustada seadustamistega (KOV, Kliimaministeerium jms).

Asendiplaani koondfail asub alloleval lingil:

https://drive.google.com/file/d/13YitHr8MnDaQy8LwzOuUfbzjF3cojrNH/view?usp
=sharing

___________________

Lugupidamisega

Mikk Reiter

Draftit OÜ, projekteerija

Tel. 5348 2352