Subject: [DKIM katki]RE: Teabenõue- Keskkonnaministeeriumi vastus ja kaasnevad dokumendid
From: Tiia Raudmägi <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 13:10:55 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere!

Tallinna Tehnikaülikooli elektroenergeetika instituut on teinud 2010
aastal (eeldatavalt viimases kvartalis) pöördumise
Sotsiaalministeeriumile, milles palub lähtuda maailmas läbiviidud

uuringutest ja kehtestada Eestis tuulikuparkide minimaalsed vahekaugused
eluhooneteni ja/või elamumaani.

Selle alusel koostas Sotsiaalministeerium detsember 2020 pöördumise
Kekskonnaministeeriumile (kiri nr 13.1-9/6175), kus Sotsiaalministeerium
tegi järgmised ettepanekud:

1.	Täiendada keskkonnamõju hindamise keskkonnajuhtimisseaduse § 6
lõike 1 punkti 5 sõnastust

nii, et olulise keskkonnamõjuga tegevus on ka tuuleelektrijaama
püstitamine maismaale.

2.	Arvestades ettevaatusprintsiipi, kehtestada Tallinna
Tehnikaülikooli väljapakutud nõue –

minimaalseks vahekauguseks tuuliku ja elamuhoone ja/või elamumaa vahel
vähemalt 2 km

sõltuvalt elektrituuliku võimsusest, kuni mõju pole täielikult välja
selgitatud.

Palun väljastada Keskkonnaministeeriumi vastus sellele pöördumisele.

Juhul, kui antud teemal on olnud pärast detsembrit 2010 täiendavat
kirjavahetust, palun väljastada ka vastavad kirjad.

Juhul, kui on koostatud õigusaktide muutmise ettepanekuid või projekte
antud teemal, palun väljastada ka vastavad dokumendid.

Lugupidamisega

Tiia Raudmägi

MTÜ Kinnisvara Kaitseks juhatuse liige