Subject: RE: Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond_ võrguteenuse lepingu sõlmimisest/ gaasi sulgemisest
From: <[email-masked]>
To: "[email-masked]" <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Jul 2026 09:19:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Anname teada, et endiselt ei ole Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse 
vald, Ida-Viru maakond korteri kohta esitatud sulgemise avaldust ega ka 
sooviavaldust vormistada võrguleping.

Gaasiühendusest loobumiseks palume täita 
<https://gaasivork.ee/wp-content/uploads/2024/12/Avaldus-gaasi-sulgemiseks.pdf> 
avalus gaasi sulgemiseks või võtta ühendust võrgulepingu sõlmimiseks.

Lugupidamisega

Ave Paabel

klienditeeninduse juht

AS Gaasivõrk ●  <https://gaasivork.ee/> gaasivork.ee ● Liivalaia 9, 10118 
Tallinn ● +372 660 0009

AS Gaasivõrk vastab ISO 27001 standardile.

From: Gaasivõrk AS - [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, May 28, 2026 8:56 AM
To: [email-masked]
Cc: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: FW: Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse vald, Ida-Viru 
maakond_ võrguteenuse lepingu sõlmimisest/ gaasi sulgemisest
Importance: High

Tere

Täname kirja eest!

Sulgemise avaldust Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse vald, Ida-Viru 
maakond korteri kohta esitatud ei ole.

Palume esitada avaldus või vormistada võrguleping.

Lugupidamisega

Ave Paabel

klienditeeninduse juht

AS Gaasivõrk ●  <https://gaasivork.ee/> gaasivork.ee ● Liivalaia 9, 10118 
Tallinn ● +372 660 0009

AS Gaasivõrk vastab ISO 27001 standardile.

From: Kristo Peri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, May 28, 2026 8:26 AM
To: Gaasivõrk AS - [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse vald, Ida-Viru 
maakond_ võrguteenuse lepingu sõlmimisest/ gaasi sulgemisest

Tere

Minuteada pidi Rahandusministeerium selle katkestamise kohta tegema 
avalduse.

Kindlasti ei ole neil plaanis lepingut sõlmida, kuna korter on tühi.

Lugupidamisega

Kristo Peri
Ida piirkonna kinnisvarahaldur

tel +372 5657 2200

Rahu 3, 41599 Jõhvi
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Gaasivõrk AS - [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 27, 2026 3:53 PM
To: Kristo Peri <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse vald, Ida-Viru 
maakond_ võrguteenuse lepingu sõlmimisest/ gaasi sulgemisest
Importance: High

Tere

Palun andke teada, kas aadressile Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse 
vald, Ida-Viru maakond sõlmitakse võrguleping või soovite tellida gaasi 
sulgemise.

Lugupidamisega

Ave Paabel

klienditeeninduse juht

AS Gaasivõrk ●  <https://gaasivork.ee/> gaasivork.ee ● Liivalaia 9, 10118 
Tallinn ● +372 660 0009

AS Gaasivõrk vastab ISO 27001 standardile.

From: Gaasivõrk AS - [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 20, 2026 10:01 AM
To: [email-masked]' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond_ 
võrguteenuse lepingu sõlmimisest/ gaasi sulgemisest
Importance: High

Tere

Tänan meeldiva telefonivestluse eest!

Keskpuiestee 41-22, Kiviõli linn, Lüganuse vald, Ida-Viru maakond aadressil 
on omanikuks Eesti Vabariik alates 02.02.2026.

Kui soovite gaasiühendusest loobuda, siis palume täita 
<https://gaasivork.ee/wp-content/uploads/2024/12/Avaldus-gaasi-sulgemiseks.pdf> 
avalus gaasi sulgemiseks.

Lugupidamisega

Ave Paabel

klienditeeninduse juht

AS Gaasivõrk ●  <https://gaasivork.ee/> gaasivork.ee ● Liivalaia 9, 10118 
Tallinn ● +372 660 0009

AS Gaasivõrk vastab ISO 27001 standardile.