Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 13:05:27 +0300

Jõhvi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2611201/18359 
aadressile Ida-Viru maakond, Jõhvi vald, Jõhvi linn, 2. Tartu põik 5 // 3 
Jõhvi-Tartu-Valga tee L9 // Jaama tänav T8 // Jõhvi kalmistu // Kaare tänav 
T3 // Kaare tänav T5 // Kooli tänav T2 // Narva maantee T2 // Narva maantee 
T3 // Narva mnt 31 // Puru tee T3 // Puru tee T4 // Puru tee 7 // Rakvere 
põik 7 // Rakvere tn 11a // 29 // Rakvere tänav L1 // Rakvere tänav L3 
(Madalpinge kaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritavad rajatised asuvad riigi omandis 
oleval maal.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27943311>  (menetlus nr: 
559462), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 31.07.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõhvi Vallavalitsus) või menetleja (KRISTINA IKOHHAINEN) poole.