Subject: RH 294053 kinnituskiri
From: "Marilin Tappo" <[email-masked]>
To: "Taavi Umal" <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Nov 2025 14:21:27 +0200

Tere!

Soovime saada kinnituskirja 2025.a riigihanke „Viljandi maakonna riigiteede 
defektsete kohtade remont“ raames tehtud tööde kohta.

Võtsin aktist kokku alltoodud mahud ja tegin varasemate sarnaste 
kinnituskirjade põhjal ka mustandi valmis (kui on abiks; võib muidugi üle 
kontrollida):

Kinnitame, et Altos Teed OÜ, registrikoodiga 12967894, asukohaga Õlleköögi 
põik 6, 75307 Rae vald teostas tee-ehituse töövõtulepingu nr 3.2-3/25/749-1 
alusel Viljandi maakonna riigiteede defektsete kohtade remonttööd.

Tööd on teostatud lepingu ja hea tava kohaselt.

Riigihanke nimetus: Viljandi maakonna riigiteede defektsete kohtade remont

Riigihanke viitenumber: 294053

Tööde teostamise periood: 20.05.2025 – 02.07.2025

Teostatud tööde maksumus: 75 229,01 eurot (ilma km-ta)

Tellijale üle antud tööde maht:

*	Olemasoleva katendi freesimine: 5154 m2
*	Asfaltbetoonkatend AC 12 surf: 6126 m2

Töövõtja projektimeeskond:

- Projektijuht Tõnu Vilipuu

Ilusat päeva!

Lugupidamisega

Marilin Tappo

hankejuht

_____________________

mob:     +372 50 74 637

e-post:   [email-masked] <mailto:[email-masked]>