Subject: Avalik üritus Jänedal - Kino, kunsti ja muusikafestivali „Kikumu 2026“ turvaplaan
From: "Valdo Helmelaid" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Ida <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 13:06:04 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tervist

Edastan viidatud ürituse turvaplaani. Et turvaettevõte ei saanud tagasisidet 
PPA ega PÄA poolt, siis saabus meile murelik kiri vt allpool.

Korraldaja palgatud turvaettevõtte on sama plaani saatnud ka 11. mail ning 
30. mai PPA e-postile.

Loa avalikuks ürituseks väljastas Tapa vallavalitsus 27.05.2026 istungil, 
lisatud manusena.

Palun andke teada, kui seoses üritusega on täiendavaid soovitusi või nõudeid 
turvalisuse tagamise osas.

Lugupidamisega

TAPA

VALLAVALITSUS

Valdo Helmelaid

Abivallavanem

Tapa Vallavalitsus

+372 521 4767

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.tapa.ee/> www.tapa.ee

From: Reelika Valdmets <[email-masked]>
Sent: Monday, June 1, 2026 9:11 AM
To: Valdo Helmelaid <[email-masked]>
Subject: FW: ida politseiprefektuuri kooskõlastus

TAPA
VALLAVALITSUS

Reelika Valdmets
huvihariduse ja noorsootöö spetsialist
 <tel:+37253503909> 5350 3909, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Tapa Vallavalitsus
Pikk 15, 45106 Tapa
 <tel:+3723229650> 322 9650, [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
www.tapa.ee <https://www.tapa.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Saturday, May 30, 2026 9:57 PM
To: Reelika Valdmets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
Subject: Fw: ida politseiprefektuuri kooskõlastus

Tere, edastasime kooskõlastuse saamiseks turvaplaani ppa-le 11.05.2026. 
Kahjuks ei ole me siiani sealt mitte mingisugust vastust saanud. Kas on 
mõnda otse kontakti kooskõlastuse saamiseks? Alati on omavalitsused ise 
kooskõlasturingile saatnud turvaplaanid ja nagu näha üldkontaktide kaudu see 
asi ei toimi. Ida päästelt on ka veel vaja kooskõlastust, üritus on aga 
sellise tempoga arvestades kohe kohe ukse ees.

Estonian Security Agency OÜ

Priit Kopti

Turvajuht

  _____

From: Estonian Security Agency OÜ <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 11, 2026 9:03 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: ida politseiprefektuuri kooskõlastus

Tere,

Tapa Vallavalitsusele on esitatud avaliku ürituse loa saamiseks taotlus 
Kikumu festivali korraldamiseks Jänedal. Vallavalitsus soovib ida 
prefektuuriga kooskõlastatud turvaplaani, sh ida päästega. Varasemalt on 
omavalitsused ise saatnud kooskõlasturingile ja teen seda esimest korda. 
Edastan manusega turvaplaani ja palun teilt kooskõlastust või kooskõlastuse 
saamiseks vajalikke suuniseid.

Lugupidamisega

Priit Kopti

Estonian Security Agency OÜ

+372 58 517 554