Subject: C-149/26
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>, "Virge Aasa - RAM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 13:23:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/282
Kohtuasja number: C-149/26
Vastuse kuup�ev: 09.06.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: ennetav tegevusest hoidumise n�ue; hankemenetlusest k�rvaldamise 
alused; riigihange; riigihankemenetlusest k�rvaldamise p�hjused; teenuste 
riigihange
�iguslikud vormid: direktiiv 2014/24/EL

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8798

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium