Subject: Jaama tn 1c kinnistu ja lähiala detailplaneeringu vastuvõtmine ning avalikustamine
From: <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 12:53:44 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Saadame teile Keila linnavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokumendi Jaama tn 1c kinnistu ja lähiala detailplaneeringu vastuvõtmine 
ning avalikustamine, mis on registreeritud 09.07.2026 numbriga 2-2/186.

Keila Linnavalitsus võttis 09.07.2026 korraldusega nr 2-2/186 vastu Jaama tn 
1c kinnistu ja lähiala detailplaneeringu ning suunas selle avalikustamisele. 
Detailplaneeringu eesmärk on vastavuses Keila linna üldplaneeringuga, 
õigusaktide ja linna ruumilise arengu eesmärkidega.

Planeeringuala suurus on ca 0,41 ha ning see hõlmab järgmisi maaüksusi: 
Jaama tn 1c, Jõe tn 70c // Turu tn 1 // Keila Raudteejaam ja Männiku tänav.

Planeeringuga nähakse Jaama tn 1c krundile ette ehitusõigus kolme kuni kuue 
elamuühikuga ridaelamu või korterelamu rajamiseks ning kuni kahe abihoone 
püstitamiseks. Detailplaneeringuga kavandatakse kinnistule juurdepääs 
avalikult teelt ning jagatud tänavaruum jalakäijatele, jalgratturitele ja 
autodele, mis saab alguse jaamahoonest ja lõpeb Männiku tänaval. 
Jaamahoonest kuni Jaama tn 1c katastriüksuse edelanurgani planeeritud jalg- 
ja jalgrattateed võivad kasutada ka Jaama tn 1b elanikud sõidukitega ja 
teenindav transport. Läbisõidu vältimiseks paigaldatakse teetakistused Jaama 
tn 1c kagu ja edela piirinurga lähistele. Reaalselt kasutavad raudtee äärset 
ala liikumiseks nii jalakäijad, ratturid, kui ka piiriäärsete elamumaade 
elanikud sõidukitega juurdepääsuks, kuigi olemas on juurdepääsud Haapsalu 
mnt põiktänavate kaudu.

Detailplaneeringu elluviimise mõju on valdavalt lokaalne ning piirdub 
planeeringualaga. Planeeringu elluviimisel muutub ala senine kasutus – 
hoonestamata elamumaa võetakse aktiivsesse kasutusse ning rajatakse elamu, 
juurdepääsutee ja tehnovõrgud. Sellega kaasneb olemasoleva haljastuse 
osaline likvideerimine, kuid uut haljastuslahendust kavandades püütakse 
säilitada ka võimalikult palju olemasolevat haljastust.

Vastuvõetud detailplaneeringu avalik väljapanek toimub 15.07.2026-28.07.2026 
Keila Linnavalitsuse (Keskväljak 11) I korrusel infoletis ja veebilehel 
https://keila.ee/avalikustamised-ja-teated/.  Planeeringu seletuskiri koos 
joonistega sisaldab lähteandmeid, olemasoleva olukorra kirjeldust ja 
sisulist lahendust. Arvamusi detailplaneeringu kohta ootame kirjalikult 
(Keila Linnavalitsus, Keskväljak 11, 76608 Keila) või elektrooniliselt 
[email-masked].

Lugupidamisega
Keila Linnavalitsus

Kontaktinfo
Keila Linnavalitsus
Keskväljak 11, 76608, Keila
Telefon: (+372) 679 0700
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>