Subject: Koostööettepanek Tartu Noortepäeval 12. augustil
From: "Laura King" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Jul 2026 16:15:54 +0300

Tere!
Kirjutan Tartu Noorsootöö Keskuse poolt seoses 12. augustil toimuva Tartu
Noortepäevaga ning soovime kutsuda Tartu politseid meie koostööpartneriks.
Tartu Noortepäev toimub rahvusvahelisel noortepäeval ning toob Tartu
vanalinna kokku sadu noori. Tänavune sündmus kannab Eesti Noortepealinn
Tartu 2026 vaimu ning selle eesmärk on pakkuda noortele inspireerivat,
turvalist ja sisukat päeva. Programmis on noorte artistide etteasted,
töötoad, erinevad tegevusalad ning võimalused tutvuda organisatsioonide ja
teenustega, mis on suunatud noortele.
Usume, et Tartu politsei kohalolek aitaks luua noortele veelgi turvalisema
keskkonna ning annaks võimaluse kohtuda politseinikega vahetus ja
sõbralikus õhkkonnas. Soovi korral võiks teie osalemine hõlmata näiteks:

*	politseitöö ja varustuse tutvustamist;
*	ennetusalaseid vestlusi noortega;
*	praktilisi tegevusi või väikeseid väljakutseid;
*	politseis töötamise ja karjäärivõimaluste tutvustamist.

Loomulikult oleme avatud ka teie endi ideedele ja ettepanekutele, kuidas
võiksime koostööd teha ning noortele väärtust luua.
Sündmus toimub 12. augustil Tartus Rüütli tänaval ning osalemine on
külastajatele tasuta. Korraldajaks on Tartu Noorsootöö Keskus ning
Noortepäev on osa Eesti Noortepealinn Tartu 2026 tegevustest.
Kui koostöö võiks teile huvi pakkuda, arutame rõõmuga täpsemaid võimalusi.
Parimate soovidega
Tartu Noortepäeva peakorraldaja

Laura Brigitta King

Noorsootöö spetsialist

Lille Noortekeskus

Tartu Noorsootöö Keskus

+372 5303 3606

[email-masked]

 <https://tntk.tartu.ee/> Tartu Noorsootöö Keskus